Mit ettem ma

Pizza Cavallino - Ungherese (32 cm)

2011. augusztus 24. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Cavallino - Ungherese (32 cm)

Sajnos vagy nem már megint arra a döntésre jutottam, hogy egy jóféle pizza kéne a gyomromba ma ebédre, nos ezen felbúzdulva találtam rá ma étterem áldozatomra a Cavallinora.

Rövidebb kutakodás után, az eddig már bevállt receptet követve válaszottam ki az Ungherese fedőnévre hallgató pizzámat. Kimondottan magyar kell, hogy legyen egy ilyen igazi magyaros névvel, vagy nem? A feltétek sorát ezek a kemény legények diszítik: tejföl, marhakolbász, pulykasonka, hagyma, mozzarella, friss paradicsom, tojás. METÁÁL!!

Nos a futár fiú nem kapkodta el a dolgot mivel közel 50 percen át furikázott szerencsétlen ebédemmel, de végül azért csak befutott a lelkem...

Mikor rávetettem éhes tekintetem a dobozra egyből megállapítottam, hogy George Clooney egyre nagyobb anyagi csődben lehet, mert ezt is ő sütötte nekem mint már megannyi pizzámat...szerencsétlen flótás. Ízre nem is tudom, talán semmit nem éreztem annyira kitűnni a többi feltét közűl. Kicsit egybe volt az egész, úgy egybe sehogy. A tojás eléggé vicc szinten volt jelen a pizzán, a tésztával nem volt baj pont annyira volt vastag amennyire elvártam, ezzel semmi para nem volt.

Nagy összességében egy ehető pizza azért, de olyan világrengető élmény nem maradt bennem miután elfogyasztottam. 

 

Ízvilág3
Mennyiség3
Esztétikai megjelenés3.5
Kiszállítás ideje3
Ár/érték3

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr283174686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása