Mit ettem ma

Pizza Mánia - Húsimádó pizza (32cm)

2012. január 04. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Mánia - Húsimádó pizza (32cm)

Folytatjuk a pizza vonalat, ezért egy jó vega lesz a mai menün. Igyekeztem egy új éttermet keresni amit még nem próbáltam.

Pizza Mánia névre hallgat az étterem és tőlük egy húsimádó, ez lett végeredménye döntésemnek. Szerintem nem kell túl magyarázni a húsimádó fogalmát, akad rajta bőven husika:) Cirka 49 percbe telt mire ideért hozzám a drágám, nem a legjobb idő.

Nyargaltam a dobozzal a konyha fele, súlyra nincsen gond úgy érzem, felnyitás után ez viszonylag be is bizonyosul mivel látszik, hogy a tészta nem papír vékony semmiség hanem egy viszonylag vastagabb megoldás. Formás a drágám, szép kerek ívekkel bír a feltétek szemmel is eléggé jól kivehetőek.

Első pár falat után kicsit puhácskának érzem a tésztát, talán 2-3 perc szoli még belefért volna, de nem kritikus a helyzet csak kicsit hisztizek. Ízre nem vagyok elbűvölve a dologtól eléggé egy monoton ízt érzek a számban, és így 3 nappal szilveszter után ezt már nem tudom arra fogni, hogy nem teljesen józanodtam még ki, tehát ez nagyon közepe a közepesnek. 

Mennyiségre korrekt és elfogadható ehhez hozzá dobjuk az árát akkor egy közel erős közepesnek mondanám.

 

Ízvilág2.5
Mennyiség4
Esztétikai megjelenés4.5
Kiszállítás ideje 3
Ár/érték3.5

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr653518703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakaohki (törölt) 2012.01.06. 23:21:29

Látom, h sokszor rendelsz pizzát: feleségem és kollégái sokszor ettek a Pizza Manufaktúrában - mivel nincsenek netpincéren és csak telefonon lehet rendelni, kicsit halogattam a dolgot, de múlt héten kipróbáltam és szerintem elég korrekt volt. Gyanúsan olcsó, de igen jó, esetleg fuss velük egy kört.
süti beállítások módosítása