Mit ettem ma

Pizza Forte - Pompei (Itáliai) (32cm)

2011. október 27. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Forte - Pompei  (Itáliai) (32cm)

Egy jó Forte lesz a mai menü, pizzáik még mindig nagyon ott vannak szerintem. 1-2 hete volt már talán, hogy utoljára tőlük rendeltem így most pótlom hiányosságom:)

Pompei pizzá kis bolognai ragu és bacon a fő irányvonal a feltétek sorában. Ezt az egészet pedig itáliai tésztán tálalva ami azt jelenti, hogy vékony és ropogós tésztát kap az egész.

34 perc alatt ki is ért hozzám az ebéd, ami egészen jó időnek számít még mindig és másodsorban azért rendeltem innen most mivel eléggé el voltam csúszva az ebéddel időben így kellett egy megbízható étterem.

Ízvilágra a pizza mindenképpen finom, friss és ízletes feltétek. A tészta vékony ahogy írták, és ez kicsit rombol a mennyiség értékén, mert tipp-topp beburkoltam az egészet éppen hogy észre vettem az ebédet. Ár/érték ezért ennyi mivel nem lesz sokáig maradandó emlék a pocakom számára..:(

 

Ízvilág4
Mennyiség2.5
Esztétikai megjelenés4
Kiszállítás ideje4
Ár/érték3

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr993333362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása