Mit ettem ma

Go-Go hami Grill és Pizza Porta - Szerb pizza (32 cm)

2012. január 18. 12:00 - gasztrobetyár

Go-Go hami Grill és Pizza Porta - Szerb pizza (32 cm)

Csodálatos téli szerdára ébredtünk ma is, könnyed hó szállingózással tarkított reggel. Szokásos folyamat utána agyamba dugtam a fülest és csapattam melóba. Egy könnyed nyitó dallammal kezdődött az egész, ami utána egész végig a fejemben ragadt és dúdolgattam, így rá kellett jönnöm, hogy valahogy össze kell kötnöm az ebéddel...

Ez nem más volt mint: Ganxsta Zolee és a Kartel - A szerb határ felé, nem éppen egy romantikus szám, de adja azért:) Noooos beírtam netpincér keresőjébe, hogy szerb és rádurrantottam az enterre. A nyertes a Go-Go hami lett, nagyon nem törődtem a feltétekkel legyen meglepi, egy igazi játékos kockáztat nem?

52 perc hááát tuti eredeti szerb alapokból készült és azért tartott ennyi időbe mire kiért. Ahogy felemelem a dobozt érzem, hogy súlyra nem lesz rossz a legény. Felnyitottam és-és érdekes, ha jól sejtem tejfölös alapja van, vagyis remélem és nem ennyire nyers. Sajt az akad rajta dögivel meg paradicsom, valami husika is látszik imitt-amott rajta.

Első pár falat után kicsit negatív a véleményem mivel a tészta viszonylag vastag és nem sült át teljesen helyenként eléggé nyers maradt. Ízre egy átlag nem teljesen meghatározható jelleg érződik végig rajta, semmi eltérés nagyjából, de nem vészes ez átlagos ehető verzió így is. Mennyiség erős közepes, de főleg mert vastag a tésztája.

Nos átlagos nagyon, árban nem a legjobb megoldás ennyiért az tuti, kiszállítás se világbajnok, egy szó mint száz, főleg kísérletező kedvű versenyzőknek ajánlott.

(legközelebb valami hambiról akarok valami zenét hallgatni:))

 

Ízvilág3
Mennyiség4
Esztétikai megjelenés3.5
Kiszállítás ideje2.5
Ár/érték3

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr683573210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PH_fet 2012.01.25. 11:40:05

youtu.be/mYBRTi8MM3c

A pizza is jó, de azért a hamburger mindent visz...
:-)
süti beállítások módosítása