Mit ettem ma

El Santo Étterem és Pizzéria - Róma pizza

2012. január 30. 12:00 - gasztrobetyár

El Santo Étterem és Pizzéria - Róma pizza

Ismét egy hétfőre ébredtem reggel.... csodálatos lesz érzem, alapból a hétfő már undorító, de megfűszerezve ezzel a kegyetlen hideggel áhh hatásos recept a jókedv ellen. Nos erre egy ősi megoldást kell találnom, ami természetesen nem lehet más mint egy jó ebéd elpusztítása. 

Annyira magával vitt a hétfő szelleme, hogy muszáj pizzát rendelnem! Toltam pár klikket a neten és már úton is volt felém a drágám akit ma Róma névre kereszteltek, ami jelen esetben ezt jelenti: paradicsomszósz, sonka, szalámi, bacon, kukorica, füstölt sajt. Teljesen könnyed light lesz a mai ebédem:)

A futár egy 48 perces időt futott ami szerintem nem rossz(átérzem a hideget srácok!), átvettem és már robogtam is a konyha felé! Felnyitottam a dobozt, első gondolat ami megfogalmazódott bennem az volt, hogy ez biztosan 32 cm-s? Számomra inkább max. 30 cm, de nem kötekedek. Formára egészen korrekt, van szép vastag íves széle az én bébimnek. Ami még furcsaság talán az az, hogy a sajt a feltétek alatt helyezkedik el, ezzel meg lehet előzni azt a problémát, hogy egy nagyobb olvadt sajt szelettel lehúzzuk a feltétek felét egy mozdulattal.

Naaah eljutottam a kostolás folyamatára, kicsit érdekes néhol mintha túrót éreztem volna benne, de ez csak szerintem egyes feltétek érdekes kombója miatt alakult így. A feltétek finomak és ízeletesek, nincsen semmi panasz. A tészta vonalon kicsit lehetne jobban átsült a szélén picit puha maradt. 

Adag frontvonalon beigazolódott félelmem és ez tényleg épp elég a farkaséhség pillanatnyi kezelésére, ebből 2db is gond nélkül lecsúszna. Ezen lehetne egy kicsit tréningezni... Az ár/érték vonal is emiatt lett ennyi..

 Róma pizza (32 cm): 1290 Ft. (a rendelés ideje alatt érvényben lévő ár)

Ízvilág4
Mennyiség2
Esztétikai megjelenés4
Kiszállítás ideje3.5
Ár/érték2.5

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr263972282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakaohki (törölt) 2012.01.30. 22:38:15

Folyton csak pizza :) Pizza manufaktúrát nem próbálod ki? Szerintem már ajánlottam valamelyik commentben, ha nem, akkor újra.
süti beállítások módosítása