Mit ettem ma

100% Hot Tomato Pizza and Mexican Foods - Chilis bab + Salsa chips

2011. december 09. 12:00 - gasztrobetyár

 100% Hot Tomato Pizza and Mexican Foods - Chilis bab + Salsa chips

Minimál mexikói napot tartok úgy döntöttem mikor reggel felébredtem, igaz ez most eléggé langyos lesz mivel chilis bab lesz a fő attrakció a kajámban. Egy teljesen új étterem került ma a célpontba, remélem nem okoz semmi csalódást.

Tudom nem éppen egy speciál kaja amit rendeltem, de 24 perc se volt mire kiért ami szerintem nagyon jó idő. A futár teljesen normális kedves, ezért járt az extra della mindenképpen. Mikor átvettem éreztem, hogy bőséges adag a chili az tuti.

Első ránézésre már az is dicséretes, hogy nem a bevált tégla formájú 300 éve kapható dobozzal működnek, hanem egy fokkal formásabb modernebb dobozzal ajándékozzák meg az embert, tudom ez apróság, de látványos a különbség akármennyire is hihetetlen.

Első falatok: tök jóóóóó, pont ennyire kell csípjen a chili, hibátlan, ideális bab-hús keverék, az egészen valami paprika, ami nagyon húsos és ízletes ha valaki kép alapján tudja írjon bátran, hogy milyen. Adagra bőséges, félek lesz is szélvihar utána:)

A chips tipikus mint amiket a moziban lehet kérni, csak a szósz sokkal vagányabb hozzá, adagra ez sem kis mennyiség talán tovább kitart mint egy film:)

Összegezve, nagyon ajánlott, egyetlen bibi talán, az ára, de közel sem vészes.

 

Ízvilág4
Mennyiség4.5
Esztétikai megjelenés4
Kiszállítás ideje4.5
Ár/érték4

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr103453747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PH_fet 2011.12.12. 09:18:17

Ugye, hogy mennyit dob a kaján, ha nem a tipikus/szokásos műanyagdobozban küldik?

gasztrobetyár 2011.12.12. 12:25:54

@PH_fet: igen-igen, szerintem jelentéktelen összeg plusz lehet, vagy inkább tolják be a kaja árába, de sokkal jobb egy ilyet nézni

bakaohki (törölt) 2011.12.16. 23:18:31

Én hülye módon se nem pizzát, se nem mexikóit rendeltem tőlük (levest és tésztát): a csomagolás a szokásos fehér műanyag és folpack, az mindegy, de azon lehaltam, h a levesben volt fekete krumpli. A tészta amúgy kevés és unalmas volt, az egész együtt baromira nem ért meg 2k pénzt.

gasztrobetyár 2011.12.17. 20:55:23

@bakaohki: hm, legközelebb képpel és értékeléssel küld el és kirakom szívesen:)

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2012.01.19. 07:54:53

a paprika a szeletelt jalapeno, kapni boltokban is, nagy kedvenc, ugye ezt szoktak adni a mozikban is a nachosra :)

blackmoon66 2012.02.07. 20:19:15

speed... igen, valóban lehet ilyet kapni a boltokban, mint még más alapanyagot is, de mit is akartál ezzel mondani? nem értem...
süti beállítások módosítása