Mit ettem ma

Dob Pizza - Húsimádó pizza (45 cm)

2012. január 11. 12:00 - gasztrobetyár

 Dob Pizza - Húsimádó pizza (45 cm)

Lassan, de biztosan meg tudom állapítani, hogy ebben az évben egy normális kaját nem ettem még, csak a junk vonalon közlekedtem. Eme felismerés nyomán ma muszáj egy pizzát ennem úgy érzem. 

Dob pizza, lett az áldozat és tőlük egy jó vega pizza, rajta kis bacon, sonka és még szalámi is akad. Ígérem tényleg lesz lassan valami kaja teszt amiben nem lesz hús, csak rá kell készülnöm még.

A futár kicsit több mint 60 perc alatt ért ki, ez az elmúlt rendelések fényében eléggé a mezőny végét jelenti, ejnye. Átadáskor még egy kisebb zavar is volt a rendszerben, mert a dobozra másik pizza neve volt felírva mint amit tartalmazott, de gyors szemrevételezés után kiderült, hogy az van előttem amit rendeltem.

Első pillantásra ez a pizza a vékony tésztájú kasztba tartozik, nem baj kicsit elfér rajtam a diéta. Pár falat után megállapítható, hogy nem érezni erős ízeket a feltétek miatt eléggé egyforma hatást kelt akár melyik felét eszem éppen. Ami viszont kitűnik az a sajt, az finom tényleg. A vastagsága hozta a jósolt mennyiséget, vékony.

Összességében közepes eredménnyel zárt mai versenyzőnk, de nem kritikus a helyzet talán nem lenne nagy feladat ezeken javítani, én bízok bennük ezért majd lesz még egy teszt innen az tuti.

 

Ízvilág3
Mennyiség3.5
Esztétikai megjelenés4
Kiszállítás ideje2.5
Ár/érték3

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr713535400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása