Mit ettem ma

Pienza Budapest - Sajtos, baconös hot dog, Pienza hot dog

2011. december 19. 12:00 - gasztrobetyár

Pienza Budapest - Sajtos, baconös hot dog, Pienza hot dog

"I'm back" - járta át az agyam a gondolat mikor visszakanyarodtam ismét ehhez az étteremhez, adunk mindenkinek még esélyt, kicsit adag-beteg volt az utolsó rendelésem, de tiszta lappal nyitunk.

Most 2 db hot-dog mellett voksoltam, egy darabbal szerintem nagyon nem mentem volna semmire max talán csiklandozta volna a gyomrom:) Így lett dupla dózis, remélem már elég lesz, ezek közel egy hambi árával érnek fel együtt.

Megjött a futár egy cirka 33 perc alatt, nem rossz igaz 2 hot-dog elkészítése talán tart egy 5 percbe nagyon maximum:) Beverettek a konyhába és nyitottam is a csomagolást....hát jajjj ez nem sok az tuti, de inkább kevés ránézésre nagyon költséghatékony kis mini hot-dogocskák ezek kérem szépen:( Gyomrom már jelzi, hogy itt bajok lesznek a mennyiséggel, de nagyon.

Elsőt eltüntettem a számban egy pillanat alatt, a második se tartott tovább.. Ez kevés még az IKEA megoldás is laktatóbb. A kiflije eléggé száraz, a virsli átlagos, de nem ócska azért! Sajt nyomokban a tetején eléggé íztelen lett. A bacon pedig szokásos taláni ALDI-LIDL kombóból származik.

 

Ízvilág 3
Mennyiség 1.5
Esztétikai megjelenés 2.5
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 2

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr1003475133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakaohki (törölt) 2012.01.06. 23:23:26

A fotón olyan, mintha neked kéne megsütni :D

gasztrobetyár 2012.01.08. 23:14:50

@bakaohki: igen-igen ebben teljesen igazad van, lehet ez az IKEA-s hot-dog új verziója, nem szerelni hanem sütni kell otthon:)
süti beállítások módosítása