Mit ettem ma

Cool Pizza and Grill - Füstös pizza ( 32 cm )

2011. június 28. 12:00 - gasztrobetyár

Cool Pizza and Grill - Füstös pizza ( 32 cm )

Tartom magam és ma sem eszek pizzát, eldöntöttem! Ásom-fúrom a netpincért, majd ráakadtam erre a húú de nagyon laza nevű étteremre..cool..atom! Könnyed füstös 32cm-s pizza akkor meg is felel az igényeimnek mára.

Csekkoltam a feltéteket, adja jó lesz:roquefortos, besameles alap, mozzarella sajt, bacon, kukorica, füstölt sajt. Kicsit melegnek tartom, hogy pesten még pár étterem számol kiszállítási díjat, 150 Ft ehh na jóóóvan egyefene.

Telnek a kemény percek és már átléptük az egy órát is..nem vagyok valami boldog. Még 15 perc semmi.. Majd közel 85 perc után cseng a telefon, hogy befutott a kaja..szenzációs teljesítmény, 150 Ft-ért cserében egy tetves lassú kiszolgálást kapok...faja!

Nah felejtsük el a kiszállítási időt és bízzunk benne, hogy legalább finom lesz. Első ránézésre jó sajtos a pizza. Első falatok is igazolják a feltevéseim, sőt mondhatni egész finom a feltétek összeségében, ez viszont nagyon pozitív. A tészta stimmel, sokat sírtam h vastag és puha tésztákat használnak sokan, nah ez nem ez ropogós és vékony.

Adagra szokásos 32cm-s adag nincsen vele baj, csak a kiszállítás, na de lehet csak egyszeri hiba volt, én hiszek azért benne:) Az ár/érték sajnos a félév várakozás miatt kell, hogy megzuhanjon sry.

 

Ízvilág 4.5
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 4
Kiszállítás ideje 2
Ár/érték 3.5

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr553021239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása