Mit ettem ma

Mit ettem ma?

2012. január 24. 12:00 - gasztrobetyár

Mit ettem ma?

Nagy büdös semmit! és miért? mert szerintem még most is tele vagyok mint egy kiscica. És ezt a menüt a nem tudom hány hektoliter Jim testvér okozta... ilyenkor mindig soha többet nem iszom gondolat járja át részeg fejem! de most tuti megfogadom, szögre akasztom a poharat:)

 

Ízvilág4
Mennyiség6
Esztétikai megjelenés4
Kiszállítás ideje4.5
Ár/érték0

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr162972656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása