Mit ettem ma

Angel pizza - Glória ( 32 cm )

2011. június 30. 12:00 - gasztrobetyár

Angel pizza - Glória ( 32 cm )

Szokásos kerülöm a pizza napomat tartottam mikor neki láttam keresni valami ebédet magamnak a netpincéren. Tricsilliárd étterem közül ma egy szúrt szemet.."Angel pizza" ilyen angyali névvel tuti nem lehet gond! Lehet sok már a pozitív előítélet bennem mostanában?

Ma kivételesen dupla rendelés van, de azt majd szétszedem egy másik postba szal ma csak egyről fogok nyilatkozni:) Telnek-múlnak a percek én kezdek egyre éhesebb lenni ami magával vonzza azt is, hogy egyre kíváncsibb a mai ebédemre ami Glória pizza névre hallgat. A neve gondolom nem sokat árul el a feltétekből másnak sem (BBQ szósz, mozzarella, szalámi, bacon, kukorica, krémsajt). BBQ alap? hmm tuti eléggé egyedi lesz mert talán ez lesz az első pizzám ami ilyen, a többi szokásos.

Miután felturbóztam a belem a kajára és már kritikusan éhes vagyok kezdek türelmetlen lenni mivel már 80 perce se híre se hamva csóri pizzámnak. Felhívom őket, hogy ugyan már legyenek oly jók és árulják el merre csavarog a futár a kajámmal. A vonal túlsó végén egy eléggé megilletődött leányzót találtam aki nem éppen volt a helyzet magaslatán, majd annyit közölt, hogy a futár úton van! Gondoltam akkor ez pár perc és megjön...Eltelt talán 2-3 perc mikor csörög a telefon, hogy para van új diszpécsereket tanítanak be és elkeverték a rendelésem de soron kívül intézik és 20-25 perc max és megkapom! Ba**meg, éhen döglök addig!! Rendesen darál az ideg, hogy miért engem kell megszívatni mikor már nem látok az éhségtől...agyhalál! Ismét csöng a telefonom..ismét az étterem! Magamban már nem egy kedves szóval illettem a kialakult helyzetet amit ők okoztak, de türelmesen hallgatom a fejleményeket! Hááát a pofám leszakad, hirtelen nem tudtam, hogy most álomban vagyok vagy esetleg egy baleset folytán kómába estém és hallucinálok azért hallom az elhangzott remek történetet... Közölték, hogy ők bizony kiszállították az ételeket és át is vették! Mi a f...? ennyire elment az eszem hogy nem vettem észre h ebédeltem? kétlem.. pár kérdés után kiderült, hogy egy teljesen más kerület teljesen más utcájában vették át az ételt. Nem térek magamhoz talán csak hápogok mint egy szellemi fogyatékos hal a vízben én nem hiszem ezt el! Megkérdeztem, hogy ugyan már a név esetleg? ( nem vagyok se Szabó, Kiss, Kovács, Lakatos, Orsós, Nagy stb...viszonylag ritka nevem van). Bumm megint közlik h villámmód hozzák a kajám és bocs...bocs? már alig tartanak a lábaim olyan éhes vagyok..bocs.. WTF?? megint csörög!! Most kivételesen a futár hív, hogy ő átadta a rendelést!! Kegyetlen, egy totál más címre, elmeséli, hogy egy részben egyező névvel rendelkező címre vitte ki?! De k***a jó vagy! Majd kérdezi, hogy esetleg nem lehet hogy az édesanyám vette át mivel mikor fizette megjegyezte: " igen a fiamat így hívják de nagyon rég járt már itthon " itt beállt a teljes agyf*asz! ennyire debilnek néz engem a futár h más címen esetleg anyám átvette! Beszarok!( mellesleg annak is egy Darwin-díjat adnék aki csak úgy átvesz egy rendelést mivel a fiának is ez a neve). Miután megegyeztünk 3adjára is, hogy elsőként hozzám jön a futár letette. Én már nem is tudom milyen állapotban vagyok de szétb*asz az ideg az tuti.

20 perc múlva megérkezett a futár, és nagy kegyesen a rendelt ételek egyik tételét ajándékként tüntették fel, brávóóó meg ne szakadjak a hálálkodásban hogy 135 perc várakozás után kapok ebédet...

Most ahogy a fentiekben írtam csak a pizzáról írnék pár szót. Kívülről a doboz már kicsit átázott bíztató jel. Felnyitottam ott egy fokkal jobb a helyzet egy pofás pizza kacsintott vissza rám, bár láthatóan eléggé zsírok a kisült feltétek miatt. Első falatok után pozitív csalódást okozott a BBQ alap, nekem egészen bejött, kicsit fura egyveleget alkot a krémsajttal.

Adagról nem tudok józanon ítélkezni mivel mire kiért már sokkos állapotban voltam az éhségtől és egy pillanat alatt eltűnt előlem a pizza. De talán egy átlagos adagnak elmondható.

Nem tudom, nekem a rendeléssel egy poklot varázsolt ma elém nem ebédet.

 

Ízvilág 3.5
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 0
Ár/érték 3

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr733025074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.07.01. 18:45:30

Hagyományosan
- paradicsomos
- tejfölös-fokhagymás
- BBQ
alapú pizzák vannak. A kifolyt kolbászzsír az érdekes, de (jó tanács!) legközelebb akkor reklamálj, ha már nálad a pizza. A fene tudja mi került bele szállítás, csomagolás közben...

Démonmac1 2011.07.02. 00:21:00

Én a te helyedben nem rendelnék onnan többet (biztonsági megfontolásból:)
Ki tudja legközelebb, milyen testnedvek lesznek benne?:)

- Rendi - 2011.07.02. 01:25:38

"Kiszállítás ideje: 0"

Akkor tulajdonképpen azonnal ott volt a kaja? :]

2011.07.02. 13:23:53

Ez annyira unalmas és elcsépelt, hogy beleköpnek a pizzába.
Pedig de.

Jack__Bauer 2011.07.03. 16:55:06

@Kulics: és akkor mi van? :)
Úgysem fogod se tudni, se érezni...

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2011.07.04. 16:24:19

ezt a pontozást nem értem.
pozitív csalódás, ízlik is, de csak 3,5 pont.
32 cm-es pizza. 4 pont. csak 29 centis volt? vagy mi? erről nem volt szó. mi az, hogy átlagos adag? nem azt kaptad, amit kértél?
esztétikai megjelenés 3 pont, holott pofásnak tartottad, bár picit zsíros...
a szállítás 0 pont egyértelmű, de az ár-érték arány az előzőek függvényében szerintem nem teljesen fedi a valóságot.
de lehet, nincs igazam...

gasztrobetyár 2011.07.04. 22:52:36

@Bogoj: íz világra a zsírtól nem lett 4es,
mennyiség: 32cm-s pizzák között kegyetlen sok eltérés van, van amit meg se érzek van pedig amitól moccani alig bírok, ezek a tészta és féltétek keveredéséből adódik.

esztétika: benne van a doboz is ami szerintem nem vmi szép így megázva a zsírtól.

én így látom, mindenkinek más-más az értékelése:)
süti beállítások módosítása