Mit ettem ma

Extra pizza - Tornádó pizza (45cm)

2012. január 20. 12:00 - gasztrobetyár

Extra pizza - Tornádó pizza (45cm)

Éssss ismét péntek fck yeah, p, mint péntek és p, mint pizza, ez olyan törvény melyet megsérteni pofátlanság lenne, az élet pedig nem kívánságműsor.

Pörgettem fel-alá a netpincért és rájöttem, hogy itt egyre kevesebb az eddig le nem tesztelt éttermek száma, már alig-alig találok ami megfelel(ahol min. 5000 Ft-ért kell rendelni az annyira nem játszik). De találtam az Extra pizza nevű egységet így böktem kettőt és már meg is volt rendelve.

Tornádóóóó, nevét illetően két eshetőséget tudnék felvetni, az egyik hogy tele lesz babbal és 1-2 óra múlva szélvihar lesz utánam, vagy pedig annyi hogy csípős lesz a kis drága. Nos a csípős lett végül(elolvastam a feltéteket).

28 perc volt csupán mire ideért, hibátlan teljesítmény. Kibontás után szinte kicsordult a könnyem olyan szép szerintemm, igazi szolizott húsos az én béjbim mára. Szépen látszik a feltét rajta, már alig várom az első pár falatot.

Megvolt a kóstoló, hát nincsen gond, nem 5*-os persze, de jónak nevezhető az egész egységében. Tészta jó, kellően ropog ahogy én szeretem. A paprika két színnel nevezett, zöld és sárga, nos a sárga az aljas, ő sunyiból kezdett el csípni bent:) Adagra egész jó amihez hozzá veszem az árat akkor hibátlan mondhatni.

 

Ízvilág4
Mennyiség4
Esztétikai megjelenés4.5
Kiszállítás ideje4.5
Ár/érték4.5

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr793573543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása