Mit ettem ma

Extra Pizzéria - Bivaly ( 32 cm )

2011. május 05. 12:00 - gasztrobetyár

 Extra Pizzéria - Bivaly ( 32 cm )

Ohhohó kiváló, ismét legyen pizza, pár percig ástam a netet míg rábukkantam erre az étteremre. Tricsilliárd fajta pizzát lehet rendelni, számomra a csípős verziók mindig jobban bejönnek ezért most is olyat kerestem. Bivaly, zseniális leírás, tuti jó lesz.

Tojásalap, bacon, hegyes erős paprika, lilahagyma, tarja, sajt ezeket viseli hátán a mai ebédem. Futár jött kb, 45 perc hibátlan. Első benyomás, micsoda doboz! Minnél tovább nézem rákell jöjjek, hogy a dobozon egy világsztár szerepel, nem vitás a mai pizzámat a doboz alapján a jóöreg George Clooney sütötte.

Első falatok egy átlagos pizzát sejtetnek, kicsit túl puha számomra a tészta. Feltétek átlagosak, bár a leírás alapján nem venném tutira, hogy mindegyikkel találkoztam, pl. tojásos alap és bacon. Nem egy gigamega adag, de nem is halok tőle éhen.

 

Ízvilág3.5
Mennyiség3.5
Esztétikai megjelenés4
Kiszállítás ideje4
Ár/érték3.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr392878141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása