Mit ettem ma

Gepetto Pizzéria - Cannibál pizza ( 32 cm ) + "ördögmártás"

2011. május 09. 12:00 - gasztrobetyár

Gepetto Pizzéria - Cannibál pizza ( 32 cm ) + "ördögmártás"

Igen, pizza megint! Talán ebben van a legkisebb rizikó, hogy melléfog az emberfia. Gepetto Pizzéria semmi különösebb indok nincsen hozzá miért választottam, ez jött. Hamar eldöntöttem, hogy igazán húsos pizza lesz a mai menü, viszont gondoltam egyet és mellé biggyesztettem egy bizonyos "ördögmártás" extrát.

Futárunk mint a villám szűk 30 perc alatt már itt volt, világbajnok teljesítmény. Első ránézésre egy átlagos pizza köszönt vissza, talán egy kicsit egyben van az egész, értem úgy, hogy a széle talán el sem tér a közepétől. Szeletelés során furcsa olajgejzíreket produkált a pizza, amit elsőre nem tudtam hova tenni. Első falatok....Igen, itt baj van kapitány! Itt fura ízeket érzek de nagyon! Villant át fejemen: "ördögmártás", de miért érzek én benne lekvárt?? kérdeztem magamtól.. hááát igen lekvár + erős pista keveréke...hát valami embertelen egy átok! Igen előre kellett volna tájékozódnom tudom, de ááá legrosszabb rémálmomban sem. Mivel éhes voltam átlocsoltam 2-3 kg ketchuppal ami ehetővé tette.

Mennyiségre teljesen átlagos, feltétek normálisak, feltéve ha éreztem még ízeket a lekvár rettentettől. Tésztája talán picit puha volt.

"ördögmártás" - Soha többet!!!

 

Ízvilág 2.5
Mennyiség 3
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 5
Ár/érték 2.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr322879679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása