Mit ettem ma

PIZZA KING EXPRESS - Palermói tészta

2011. május 18. 12:00 - gasztrobetyár

PIZZA KING EXPRESS - Palermói tészta

Ma kicsit késve kapcsoltam, hogy éhes vok ezért jutottam megint a Pizza Kinghez, náluk eléggé tartható a max 40-45 perces kiszállítás. Mivel a pizza stop még hevesen él ezért tésztát eszek ma úgy döntöttem.

1-2 hete ettem szintén tésztát innen viszont akkor trójait ami most is megtetszett, de ne egyem már megint ugyanazt:) Csirke, paradicsom, bazsalikom, oregano, darálthús, petrezselyem díszeleg a feltétek sorában.

Futárpajti 42 perces szintidővel futott be. Első ránézésre a megszokott látvány, nagy adag, tetején bőséges olvadt sajttal, jó lesz ez érzem. Lapátolom, lapátolom nem akar fogyni, brutális adag lett ez számomra most, de nem adom fel azért se..még mindig hiányzik a sajt a tészta belsejéből!;)

 

Ízvilág 4
Mennyiség 4.5
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 4.5
Ár/érték 3.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr192913281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása