Mit ettem ma

Pienza Budapest - Görög saláta

2011. december 15. 12:00 - gasztrobetyár

Pienza Budapest - Görög saláta

A mai nap több szempontból is eltér az eddigiektől, egy olaszos névvel működő étteremtől kérek egy görög salátát, mi ez ha nem egy tökéletes nemzetközi példa?

Saláta? megértem azt akiben ez felmerül, mert nem sokat látni a blogon ilyen rendelést, de tudja mindenki hogy van az a fránya és nyűvős betegség amit masszív másnapnak hívnak... Nos én ezt kaptam el, és az Istenért nem akar megszűnni, ezért a light és könnyed ebéd mára.

Azért a leírás is segített kicsit, hogy erre szánjam el magam mivel feltüntették, hogy tartalmaz csirkehúst is szóval nagy gond nem lehet. A saláták tényleg finom ételek, de nagyon nem az én világom.

A futár nem rossz 41 perces etapot teljesített az étterem és a portánk között ami nem rossz. 2 dobozka érkezett, az egyikben a hús a másikban a "zöld" volt összességében nem érzem túl nagy dózisnak, de talán nem is kívánok ma többet...

Első pár falat után még tényleg semmi baj vele, aztán ahogy lapátolom megint rájövök hogy nem vagyok én kecske, azok esznek ennyi zöldet.. a hús jó az már el is tűnt..

Összesítve nem rossz, de láttam már ravaszabb megoldást is salinál ez számomra eléggé egyszerű volt, de nem panaszkodom végül megettem. Adagra kevéske az átlaghoz képest amit szoktam enni.

 

Ízvilág 3
Mennyiség 2.5
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 3

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr33465263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PH_fet 2011.12.15. 12:28:05

Hát, az tényleg minimál adag ebédre... Jobbulást, sztem gyorsan igyál meg egy sört, jobban leszel. :-)
süti beállítások módosítása