Mit ettem ma

PIZZA KING EXPRESS - Brassói

2011. május 25. 12:00 - gasztrobetyár

PIZZA KING EXPRESS - Brassói

Zúztam az éjszakában én és pár haver:) ezért ma lightos kaja kéne, türelmem ma végképp nincsen ezért lett Pizza King. Keresem, kutatom végül brassói, igaz nem egy light kaja sőt szerintem egyátalán nem az.

45 perc örökkévalóságig tartó várakozás után megjött. Első gondolat...tuti akarok én ma enni? Tuti! Enni mindig kell ha tele is volt a buckos akkor is, maximum nem lesz valami maradandó élmény bennem.

Első pilantás, eléggé egybe van állva a kaja. Második gondolat, rendelésnél melléírták, hogy "kockakrumpli" lehet bennem van még egy kis tütüke de ez nem kocka, esetleg még előfordulhat, hogy átvertek az isiben mikor a kocka és hasáb résznél jártunk. Megmixeltem az ebédet hús menjen szépen mindenhova. A krumpli helyenként tocsogott a zsírtól, amit őszintén kívánt a másnapos belem. Adagra ma mindenképpen bőséges, ízek átlagosak semmi extrát nem tudok róla megemlíteni, ehető.

 

 

Ízvilág 3.5
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 3.5

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr482930810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása