Mit ettem ma

Papírtigris Ázsiai Tészta- és Wok-Ételek - Illatos, omlós csirkehúsfalatok

2012. január 25. 12:00 - gasztrobetyár

Papírtigris Ázsiai Tészta- és Wok-Ételek - Illatos, omlós csirkehúsfalatok

湘语 [湘語 ! Oké rendben szerintem senki nem éri, de még én se csak találtam gúglival a neten. Nah igen ázsia lett a mai célpont.

Illatos, omlós hangzik fel Budapest kínai éttermeinek százaiban mindennap, így én magamban mormoltam, klikkeltem és rendeltem. Tudom nem valami kreatív, de lesz még más is ahogy végig futottam az étlapon.

Megérkezett egy 59 perces várakozás után, nos biztos valamelyik távoli tartományból hozták a rizst ezért tartott eddig. Fura, két doboz is jött a jól megszokott kínai-japán vonalat képviselő desinggal. Felbontottam és ejjjjha a nagyobbik dobozban csak a hús volt a másikban pedig rizs. Súlyra is brutális és ezt valahogy meg kell enni.

Első pár falat után kimondom bátran, hogy fincsi a husika, a rizs egy teljesen átlagos íztelen verzió amiben még egy minimális sót sem érzek. Lapátolom befele sebesen de alig fogy, adagra hibátlan.

Összességében egy jobb utcai kínai étterem szinten mozog a kaja viszont árban jelentősen meghaladja. A rizsre mehetne valami fűszer vagy akármi amitől lenne egy kevéske íze és máris jobb képet festene a dolog.

 

Ízvilág3.5
Mennyiség5
Esztétikai megjelenés3
Kiszállítás ideje2.5
Ár/érték3

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr743753167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roosevelt 2012.01.25. 12:46:49

Én is szoktam tőlük rendeni, ha ajánlhatok valamit tőlük, akkor legközelebb kóstold meg a tésztájukat, pl. a Pirított tészta zöldségekkel és vmilyen hússal, pl. csirkével. Nagyon minőségi alapanyagokkal dolgoznak, a minősége sztem messze meghaladja az átlagos utcai kínaiét (mondjuk ez az árban is látszik sajnos, egy kicsit lehetnének olcsóbbak...). Illetve a Kókuszos málnaleves tápiókával szintén isteni, azt is bátran merem ajánlani :D

bakaohki (törölt) 2012.01.30. 22:34:36

Én is szoktam rendelni tőlük, de annyira nem vagyok elolvadva: adagban, ízvilágban kb kínai, árban rosszabb.

A fekete babnak nagyon erős íze van, a kimcsi egy teljesen undorító találmány (koraiaik kb MINDENHEZ azt eszik), de a töltött tésztabatyujuk egész kellemes (inkább a zöldségest tudom ajánlani).
süti beállítások módosítása