Mit ettem ma

Pizza Mánia - Palermo ( 32 cm )

2011. június 01. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Mánia - Palermo ( 32 cm )

Pi-pi-pi-pi-pizza, nem kell aggódni nem kezdtem el dadogni és fogyatékos sem lettem az éjjel csak kicsit bemartam. Havi egyszer mindenkinek belefér:) Könnyed kaja a menü ma is szal játszik egy light pizza.

Éttermet az alapján választottam, hogy innen még egy postra való sincsen. Közel félpillanatot rabolt el az életemből mire a palermo pizzához jutottam..klikk-klikk, RENDELÉS!

El Futárosz megjött egy bő 50 perc után, nem lesz világbajnok idő ezt gondoltam, de még óra alatt maradtunk, no para. Első ránézésre kb. az várt amire gondoltam, egy sima egyszerű pizza ínycsiklandozó látványa. Feltétek megvannak, talán a tojás az ami csak szolidan vesz ma részt rajta, de azért megvan:) A tészta széleinél kicsit vaskosabb, nem nyers, szintén no para.

Mennyiségre átlagos, könnyed másnapos bélrendszerem sse készült ki tőle. Mivel az árak nem állandóak ezért sosem térek ki erre, de most akció volt, így nagyon baráti.

 

Ízvilág 3.5
Mennyiség 3.5
Esztétikai megjelenés 4
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 4

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr32948155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása