Mit ettem ma

Go-Go Hami - Mammut burger sajttal

2011. június 03. 12:00 - gasztrobetyár

Go-Go Hami - Mammut burger sajttal

Éhes vagyok mintazzááálllllat, ezért vmi gigamega cuccot kell keresnem, vmikor a héten mikor guberáztam a kajákat, láttam a Go-Go Haminál az mammut burgert meg. Gyors felkutattam és rendeltem is.

Extraként kértem bele csípős szószt, égjen majd a pokol bent:) 46 perc kellett ifjú fiatal futár barátunk érkezésséig, nem rossz átlagban. Csomagolás után tényleg elmondható, hogy termetes hambi de nem az a 3 órán át evős óriás hambi. Zsemle elsőre szép nagy vastag, remélem nem fogja elnyomni a hambi belsejét.

Első pár falatot gondosan meg kell tervezni mert a fejméretemmel vetekedő hambit nem könnyű átharapni mivel nem vagyok egy viziló. Csípős öntet egyértelműen érezhető a hambi egészében. Széleit elhagyva már megfelelő arányban találkozunk a belső cuccosokkal is, korrekt méretű hús van benne. A többi zöldésgek, sajtok, az tuti h Vecsés sales iszonyat ügyes mert a gyros után ebben is közel fél kiló lakozik.

 

Ízvilág 4
Mennyiség 4.5
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 3.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr762953752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása