Mit ettem ma

Rock N Burger - Rock N Burger

2011. június 07. 12:00 - gasztrobetyár

Rock N Burger - Rock N Burger

Kutakodtam a neten ismét most a netpincérnél kötöttem ki, ilyen érdekes nevű étterem egyértelmű siker ezért választottam őket. Burger? naná akkor csak hambi jöhet szóba, eléggé sokfajta választható náluk, én az étterem nevét viselő verziónál maradtam.

Puffancs, 2 db hús, 2 db sajt, bacon és zöldségek szerepel a feltétek leírásában. A futár mintha képes lenne időutazásra mivel rekorddöntés született 27 perccel! BRÁVÓÓ!!

Kicsomagolás után tutira látszott, hogy nem lesz baj az adaggal egy két szintes hambi pislogott rám..nyamiii:) A feltétek minsőge jó, húsból is van bőven.

Mindenképpen ajánlott mivel nagy adag és szerintem jelenleg nagyon korrekt áron is fut ( nem akarok írni pontos árat mivel gondolom nem állandó )

 

Ízvilág 4
Mennyiség 4.5
Esztétikai megjelenés 4
Kiszállítás ideje 5
Ár/érték 4.5

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr212961452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacusru 2011.07.04. 20:34:08

A kép alapján undorítóan néz ki ez a hambi!
De a hely is borzalmas, ahonnan kiviszik a kaját... Újpesti SZTK mellett, egy lebuj, ami kívül-belül ragad a mocsoktól :-(
süti beállítások módosítása