Mit ettem ma

Star Kebab Török Étterem - Lahmacun (csípős darált borjúhúsos)

2011. június 27. 12:00 - gasztrobetyár

Star Kebab Török Étterem - Lahmacun (csípős darált borjúhúsos)

Ismét egy csodás hétnek vágunk neki érzem, imádok a hétfőket! Eldöntöttem, hogy ma azért tényleg egy új éttermet próbálok ki. Kerestem, kutattam és akkor láttam meg egy teljesen egyértelmű megoldást a Star Kebabot, hiszen millió-egy van Budapest.

Pokolian bőséges étlapjukat közel fél óráig kutattam mire ráleltem erre a csodára amiről valójában fingom sincsen, hogy mi lehet. "Lahmacun"? leírásban pizza-szerű, de hogy valójában ez mit takar sejtésem sincsen..

Egy jó 50 percbe telt mire megjött Ezel a kajámmal, kicsomagolás után vegyes érzelmek öntötték el éhes szívem. Tutira vettem, hogy nem fogok jóllakni a mai ebédemmel. Első falatok után egy átlagos húsos szendvicshez tudnám hasonlítani az egészet jól megfűszerezve egy vékony tésztában felbehajtva (2 db). Jár mellé friss salát amiben egy fél citrom díszeleg aminek a leve már teljesen átáztatott mindent és akár paradicsom helyett cuppogtathatnék egy az egyben citromot, sebaj.

Mennyiségre végül nem panaszkodom elegendő lett, és mivel akciós volt így ár/érték tutkó lett.

 

Ízvilág 3.5
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 4

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr463018319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása