Mit ettem ma

Fele-tál étel bár - Chili con care

2011. július 06. 12:00 - gasztrobetyár

 Fele-tál étel bár - Chili con care

Most valami újat kell kipróbálnom érzem, ez a gondolat motosztkált reggel óta a fejemben ezért így is kell cselekednem. Átnyálaztam a netpincért és akkor találtam eme remek kombót!

Fele-tál étel bár, és egy chili, hibátlan kell legyen érzem. Chilivel mindig úgy voltam, hogy eléggé nehéz elrontani, szinte mindig meg lehet enni. 

Alig telt el 35 perc és már meg is jött az ebéd. Ahogy átvettem éreztem, hogy nem lesz gond az étel hőmérsékletével mivel majdnem megégett tőle a kezem(remélem ennyire csíp is). Feltörtem a dobozt és neki is estem egyből, mint egy rossz kisgyerek a cukros bödönnek.

Első pár kanál forgatás után semmi problémám, pont kellemesen csíp a fűszerek nincsenek eltúlozva, megfelelő hús-bab keverék arány, állat! Vihar tempóban befaltam az egészet, és itt lesz egy kis para csak, az az adag, talán egy 30%-al több lenne akkor lenne az igazi étek. Árát pedig csak úgy jellemezném, hogy jelenleg nagyon jutányos.

 

 

Ízvilág 4
Mennyiség 3
Esztétikai megjelenés 3,5
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 4

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr463034631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása