Mit ettem ma

Acapulco 007 Restaurant - Baconös, sajtos burger

2011. július 08. 12:00 - gasztrobetyár

Acapulco 007 Restaurant - Baconös, sajtos burger

Ez az étterem már szerepelt egyszer a blog repertoárjában, de ismért rendelek mert akkor szerintem nem volt vészes csapás;)

Pizza most viccen kivül is off így, utam a hamburgerek menühöz vezetett, hm talán nem ártana többet kerülni a junkfood kategóriát? (el kellene gondolkozni)

Nah miután elhesegettem az egészséges életvitel blabla gondolatait kiszemeltem mai áldozatomat ami nem más mint egy bacönös, sajtos burger. Jól hangzik, na meg hát ki kell mindent próbálni egyszer:)

40-45 perc volt mire ideért a másodperc pontos mérés elmaradt mára, de nem gond jó időt futottak vele. Kicsomagolás után szembe találkoztam a mai "vaddal" amit ebédre elfogyasztok. Első ránézésre kicsit nagy buci társul a benne rejlő finomságokhoz. Első harapások után ezt meg is tudom erősíteni azzal megtoldva, hogy kicsit száraz a zsemléje. A többi feltét teljesen korrekt, a hús finom pont jól átsülve, a sajt rendes mennyiségben jelen van és a zöldségek minőségével sincsen semmi bajom.

Adagra egy pont jó hambi mérettel szolgál, nem lesz gond.

 

Ízvilág 4
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 3.5

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr413023713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása