Mit ettem ma

Lacipecsenye - Gyulánk kolbászos ajánlata

2011. július 12. 12:00 - gasztrobetyár

 Lacipecsenye - Gyulánk kolbászos ajánlata

Fúrtam a netpincért mikor rátaláltam erre, gondoltam valami magyarosabb étterem se ártana végre nem csak a pizza skorbutra gyúrni. Így találtam a Lacipecsenye névre hallgató vendéglátó egységet.

Nézegettem az ajánlatot és ott tünt fel Gyulánk! Gyulánk eléggé VIP személyiség lehet az étteremnél mivel szinte minden menü az ő nemes nevéhez fűződik.

Mostani Gyula menüm egy kolbász köré épülő ebéd lesz, ez már azért magyaros na! A kolbász mellé dukál némi sültkrumpli, csalamádé és mustár! A másik remek dolog Gyulában, hogy most ad mellé ajándékba 2 db palacsintát is, komolyan mondom lassan beleszeretek Gyulába ha még finom is lesz az ebéd!

Olyan 50 perc várakozás után megjött Gyulánk által izzított futár is és meghozta az ebédem. Kicsomagolás után már-már pityergek annyira szép látvány! Lehet velem vitatkozni, de így egymás mellett az ebéd nekem nagyon bejön.

Első falatok után már tényleg az egekbe kell emelnem Gyulát! A kolbász nem az a zsírmócsing-féle hanem finom ízletes, a krumpli épp annyira ropogós mint ahogy én imádom. A mustár az mustár magyar viszonylatban semmi extra, de a csalamádé... ó igen itt már keresem is Gyulát, hogy szerelmet valljak neki..( a futár 50 percére képtelen vagyok gondolni ezért a 4.5)

Összeségében adag/íz kiváló szinte hibátlan...SZERETLEK GYULUSKA!!!

 

 

Ízvilág 4.5
Mennyiség 4.5
Esztétikai megjelenés 4.5
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 4.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr223045261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása