Mit ettem ma

Wasabi - Pirított zöldséges rizs sült marhahússal

2011. augusztus 12. 12:00 - gasztrobetyár

Wasabi - Pirított zöldséges rizs sült marhahússal

Já-já gút, innen ettem hétfőn is ha minden igaz, de most visszatérem hozzájuk. Sokban nem tértem el az előző rendelésemtől, annyi talán, hogy rizs az alapja az ételnek a marhahús maradt.

Most a futárban az eltérés, hogy 75 perc helyett most 70 volt a részidő, javulnak;) de szerintem ez még mindig eléggé sok egy ilyen kategóriájú étteremnek ilyen árak mellett.

Talán ebben a verzióban nekem kicsivel jobban összhangban van a marhahús a rizzsel, de természetesen ez csak a saját finnyás ízlésem. Adagra ez is bőséges nem kell attól tartani, hogy 2-3 óra múlva már nyitogatni kell a hűtőajtót hacsak nem vagyunk magunk egy méretes hízódisznó család példánya.

 

Ízvilág 4
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 3
Ár/érték 3

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr13148027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása