Mit ettem ma

Tompi Pizzéria - Alfredó spagetti

2011. augusztus 23. 12:00 - gasztrobetyár

Tompi Pizzéria - Alfredó spagetti

Kicsit bepróbálok a héten megint valami újat ami lehetőségeim szerinte nem pizza lesz. Tompi éttermére így bukkantam rá, és hamarjában választottam is a tészták felsorolás alól. Az Alfredó spagetti itt jelen esetben ezeket a feltéteket fogalalja magába: besamel, sonka, gomba, sajt.

Közel 45 perc volt mire a fitt futár ideért és hozta a mai ebédemet. Amint lóbáltam a konyha fele a zacskót éreztem, hogy ez súlyos dolog és bőven van benne anyag. Kibontás után erről vizuálisan is megbizonyosodtam, itt ma nem lesz gond estig az éhséggel.

Elkezdtem komótosan falatozni a dobozból, és hát és na hát igen ja, nem igazán érzem, hogy ezt nekem ma teljesen el kell fogyasztanom, sejtésem szerint a besamel öntet lesz a ludas a dologban, talán ő az akire nagyon morog a szervezetem per pillanat. Az étel többségében íztelen, egyedül a sonka érezhető a feltétek közül rendesen.

Az öntet feletti rész mely főleg sajtot tartalmaz nézmi sonkával gond nélkül fogyasztható, de ami alatta lakozik hát, hogy is mondjam? nem ízlik számomra.

Talán egy étel miatt nem kell temetni egy éttermet se ezért ígérem még rendelek innen, de ez most nem jött be.

 

Ízvilág 1.5
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 2

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr163171059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása