Mit ettem ma

Pizza Planet - 45cm-s kívánság pizza

2011. szeptember 14. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Planet - 45cm-s kívánság pizza

Lassan átkeresztelhetem a blogot valami másra amiből az jön le, hogy csak pizzát vagyok képes enni, habár ez nem igaz, csak nem látszik semmi belőle kb.

Netpincéren találtam ezt a számomra új éttermet amit ki is próbálok azonnal. egyedi pizza mellett döntöttem. Renedlésnél egész jó megoldásnak tűnik, hogy a pizza tésztától kezdve mindent lehet varriálni, akár a feltétek menniségét is 3 szintre kivetítve, ötletes meg kell hagyni. Bőszen klikkelgettem és így született meg számomra a végeredmény amit ma megeszek:

 New York style (vékony tészta) 45 cm-es kívánságpizzához
       + 1  Paradicsomos alap 45 cm-es kívánságpizzáho
       + 1  Sonka 45 cm-es kívánságpizzához (normál adag)
       + 1  Trappista sajt 45 cm-es kívánságpizzához (light adag)
       + 1  Csirkemell 45 cm-es kívánságpizzához (normál adag)
       + 1  Bacon 45 cm-es kívánságpizzához (normál adag)
       + 1  Szalámi 45 cm-es kívánságpizzához (normál adag)

Mindenképp jónak kell lennie, nincs mese. Kb 50 percbe telt mire kijutott hozzám az ebédem.

Felbontottam a dobozt és hát ja hát ja..ja.. Nem valami bizalom gerjesztő mivel eléggé fakó sápadt csóri, és nem nagyon repedt meg a doboz alja sem a sok feltéttől na..

Első pár falat után világossá vált számomra, hogy ez így kevéske adag lesz mára. A feltétek ízvilága nem volt rossz csak kevés összeségében egy pizzára szerintem.

 

Ízvilág 4
Mennyiség 2.5
Esztétikai megjelenés 2
Kiszállítás ideje 3
Ár/érték 3

 

(a kép adatvesztés miatt kicsit késik)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr733226282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása