Mit ettem ma

Red Roll - Big Ben burger

2011. szeptember 22. 12:00 - gasztrobetyár

Red Roll - Big Ben burger

Héten már toltam egy hambit, így ezzel a tervvel vágtam neki a keresésnek. Red Roll ismerősnek tűnt a név és a jellegzetes logójuk is egyben. Sok helyen találkoztam már a promó anyagaikkal.

Big Ben Burger, hm eléggé angolos névvel illették gondolom ezért is van benne a bacon. Többi feltét egy átlagos hambit sejtet.

49 perces köridővel érkezett ki a futár, ami még tűrhető, de nem lesz dícséret érte az biztos. Kicsomagoltam a hambit és az első ami megdöbbentett a hús. A hús egy jó vastag pogácsa nem a vékony gyorsfagyasztott szenny. Az egész egy szezámmagos zsemlébe csomagolva.

Elkezdtem burkolni befele, majd itt jöttek az első gondok, a húsből kisült zsiradékok eléggé átáztatták a hambi alját, már-már annyira hogy rendesen folydogált kifele belőle minden egybesült vegyület:) Mondhatni egy védőkesztyűt célszerű felvenni mielőtt neki esünk.

Ízre teljesen okés a hambi, finom feltétek bőséges hús és finom zsemle. Adagra éppen elég a gigahús ellenére nem brutálisan lett laktató.

 

Ízvilág 4
Mennyiség 3.5
Esztétikai megjelenés 4
Kiszállítás ideje 3
Ár/érték 3.5

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr673245369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása