Mit ettem ma

New York Brooklyn Diner - Óriás házi tortilla marhából

2011. szeptember 30. 12:00 - gasztrobetyár

New York Brooklyn Diner - Óriás házi tortilla marhából

Núúúúúú Jóóóórk, ilyen szépen csengő étterem név egyértelműen rabul ejtett. Kínálatuk tényleg kicsit a háliwúdi filmekben visszaköszönő tipikus amerikai éttermek kínálatát idézi.

Ezt a vonalat követve sikerül egy tortillánál megállnom. Óriás jelzővel illetik így remélem nem lesz gond estig az evéssel. Csirke és marhahúsból lehet kérni, nekem most a marha volt a szimpibb.

A futár pont egy óra alatt ért ki a kajával, jófej kedves srác volt. Kibontottam a dobozt, és tényleg nagy, viszont én szeretem a tortillát úgy ennyi h a tésztába csavarva kézzel, na ezt jelen esetben lehetetlen annyira szét van esve az egész, így marad a kés-villa kombó.

Első pár falatnál éreztem, hogy a hús helyenként eléggé szenesre égett és eléggé kellemetlenül érintett a feltéteket íz szempontjából. Sezrencsére a hús többésége nem volt ilyen így ehető lett végül.

Ízre az odaégett részt kihagyva egész korrekt, kicsit sok szerintem tészta a többivel szemben. Adagra normális, annyira nem mondanám óriásnak.

Ízvilág 3
Mennyiség 3.5
Esztétikai megjelenés 2.5
Kiszállítás ideje 2.5
Ár/érték 3

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr283267075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CostanzoA 2011.11.14. 04:37:13

Szeretnék jókat írni a New York Brooklyn Diner -ről -- de egyszerűen nem tudok.

Nagyon megörültem amikor kiderült, hogy kis átépítés után új kínálattal nyílik az étterem. De az örömöm hamar ürömmé vállt: az ételek minősége és ára/teljesítmény százaléka messze elmarad még a középszerű amerikai éttermekétől is amiknek jellegzetessége a megfizethető ár ugyebár.

De a legnagyobb problémát mégis abban látom, hogy folyamatos problémák vannak a távozó vendégekkel. A legjellemzőbb a részeg, verekedő, kukát felgyújtó, autót rongáló: ha valaki erre vágyik, akkor lelke rajta ... de sajnos csak nevében "Brooklyn" az étterem, más hasonlatosságot nem tudtam felfedezni...

Ha bárki tud _minőségi_ diner-jellegű éttermet, kérem ossza meg velem.

berri 2012.01.03. 13:31:39

Pont ilyet rendeltem én is, és pocsék volt. Nagy reményekkel álltam a pácolt húsnak, ami csupán felmiszlikelt megégetett hamburgerhús volt.
Maga a házi tortilla töredezett, égett és rossz, a salsa pedig bolti volt.
Határozottan nem éri meg ilyet kérni.
Az egész össze volt gányolva.
El tudom képzelni, hogyan üvöltene a szakácsukkal Gordon Ramsay..
süti beállítások módosítása