Mit ettem ma

Azteca American Mexican Grill - Azteca wrap

2011. október 06. 12:00 - gasztrobetyár

Azteca American Mexican Grill - Azteca wrap

Eldöntöttem, hogy dicső magyar módjára harmadjára is szerencsét próbálok az Azteca étteremnél, nem tudom mennyire bölcs döntés egy ilyen masszívan lassú étteremmel még próbálkozni, de már mindegy megrendeltem a wrapot ebédre!

A wrap nekem még mindig gyrost jelent, nem nagyon jöttem rá a számottevő különbségre köztük, de ez valószínűleg csak az én hiányos tudásom miatt van így.

50. percben már a stopper kaja még mindig sehol, szerintem vallási okok miatt nem akarják egy óra alatt kihozni az ételt senkinek, kicsit olvasgattam az étterem honlapján található vendégkönyvben és többen is panaszkodtak a pár hetes kiszállítási időre:(

És láss csodát vak! 61. percben csörrent a telefon, hogy itt a kaja. Gyorsan beosontam vele a konyhába és már neki is fogtam a burkolásának. Ez még midnig gyros akárki akármit mond :)

Ízre átlagos, semmi csicsa nincsen benne, ehető. Adagra egy átlagos alatti adagnak mondanám, szerintem sokáig nem képes oltani a farkaséhségem.

 

Ízvilág 3
Mennyiség 3
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 2
Ár/érték 3

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr93282026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása