Mit ettem ma

Bulldog Pizza - Sajtburger

2011. október 13. 12:00 - gasztrobetyár

Bulldog Pizza - Sajtburger

Tegnapi nap folyamán már sikerült megízlelnem az étterem egyik pizzáját, amit kicsit sem bántam(itt olvasható). A tegnapi lelkesedésem nem csillapodott ezért remélem nem minden csoda tart egy napig, és kipróbálok egy hambit is.

Van pár választható verzió, de én maradok egy hagyományos sajtburgernél. A leírás alapján nem lesz rossz mivel 20 dkg húsból készül a húspogácsája...hm;) Feltéteknél semmi extra ami feltűnne, de nem is várok mást egy sajburgernél.

Kb. 42 perc volt mire kiért hozzám a kaja pont így délben ami nem vészes egyátalán, a futár ismét a srác akit tegnap emlegettem. Ránézésre szép nagydarab hambi lett az tuti, egy finoman pirított zsömlében tálalva (pirítás nem tuti, csak tipp). Kicsit be-be lestem a motorháztető alá, hogy mit is rejt és tényleg szép nagy husi pislogott rám vissza.

Adagra egész jó, nem robbanok fel tőle, de éhes sem leszek félóra múlva. Ízvilágot nézve nincsen semmi baj, talán egy picivel több sajt férne még bele:). Dicséret érte, hogy ketchup és társai nincsenek eltúlozva benne és nem folyik jobbra-balra, orrán-száján a cuccos, és a hús emiatt sem akar kimászni a zsemle túlsó oldalán. Ár/érték nagyon pozitív képet mutat, mert a konkurens éttermek ezt a szintet jó másfélszeres áron produkálja.

 

Ízvilág4
Mennyiség4
Esztétikai megjelenés3.5
Kiszállítás ideje3.5
Ár/érték4

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr793298133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berri 2012.01.03. 13:27:21

Én ma a halas burgert próbáltam sültkrumplival és túrós palacsintával. Finom volt, és bőséges.
Igen, a buci pirított, ami azért is jó, mert nem szottyosodik meg a párától olyan hamar.
Finom volt a palacsinta is, amiből kettőt kaptam a rendelt egy helyett.
Thumbs up :)
süti beállítások módosítása