Mit ettem ma

Mojo Pizzéria - Mojo Pizza

2011. október 17. 12:00 - gasztrobetyár

Mojo Pizzéria - Mojo Pizza

Mi mással is illene elkezdeni a hetet mint egy pizzával, megint sikerült találnom egy éttermet amit eddig még nem próbáltam így lett a mai nyertes a Mojo Pizzéria.

Iszonyatosan kretív vagyok így a hét elején ezért a Mojo Pizzéria, Mojo nevű 32 cm-s pizzáját választottam, mi kreatív vagyok, de tényleg...:) Feltéteket nézva ez nem más mint, tejfölös alap, bacon, sonka, paradicsom, kukorica és sajt. Nem egy extra telepakolt pizzának ígérkezik de ez nem gond. Az étterem lelkesen feltünteti rendelés során, hogy max 59 perc a kiszállítás, remélem így is lesz.

Ajaj kapitány eltelt az 59 perc vállalt szállítási idő! Na most mi lesz ? Bukott a nagy ajánlat úgy érzem... 80 percen is túl már-már kezdem magamban megfogalmazni a kérdést, hogy mégis ugyan merre lehet az ebédem....

És van igazság 89 perc alatt kiért, lehet én vagyok gyenge matekból de ez mintha fél órával több lenne mint amit ígértek oly lelkesen..

A pizza ránézésre eléggé harmatos gyengécske, de erre rájátszik az is, hogy tejfölös alapból készült. Ami még szembetűnő, hogy a pizza feltétei eléggé a középpontjára koncentrálódtak a szélei fele már sok nem jutott, és ehhez társul egy viszonylag vastag szél is. Első pár falat után eléggé semilyen a pizza, nem nagyon érzem a kirobbanó ízeket a számban sajnos. Adagra épp elég, lehetne több az biztos.

 

Ízvilág2.5
Mennyiség3
Esztétikai megjelenés3
Kiszállítás ideje2
Ár/érték2.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr983308696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása