Mit ettem ma

Nomád ételfutár - Karaul (32 cm)

2011. november 07. 12:00 - gasztrobetyár

Nomád ételfutár - Karaul (32 cm)

Kis szünet után ismét itt:) Keresgéltem, hogy mi legyen a mai betáp és ekkor ugrott be egy már látott szórólap képe a Nomádtól. Főként igazi magyar ételekkel szolgálnak ami állításuk szerint "tényleg nagyon finom". Megrendeltem a Karaul nevű étkem mára, aminak fő csalogató ereje a mangalicasonka volt számomra.

Rendelés után jött egy e-mail miszerint várhatóan mikor fog hozzám megérkezni a rendelt ebédem. Ez most kerek egy órát jelzett, hát nem olyan hű de biztató de most belefér.

El is röppent kb. 50 perc mikor csörgött a telefon, hogy sajnálják de még legalább 40-50 perc mire kiérkezik, nah ez már több mint dühítő azért, hogy több mint másfél óra lesz a szállítás..

Nem vicceltek 113 percbe fájt mire kiért a kajám. Ez erősen 0 fele konvergál úgy érzem.

Az első pár falat után picit nyugodtabb lettem mivel, finom, de tényleg. Friss tészta finom ízletes feltétek alkotják az ételt ami szerintem nagyon sok ember szemében nem sokkal különbözne egy pizzától. Számomra főleg a tészta állaga ami feltűnt, hogy az eltér.

Adagra eléggé szerény sajnos, egy 28 cm-s pizzának tudnám általánosítani a méretét, nagyon hamar befaltam, de lehet mert "tényleg" ízletes. Ár/érték azért lett ennyi mivel az adag-ár vonalat nézve, jobb is található manapság Budapesten.

 

Ízvilág4.5
Mennyiség2.5
Esztétikai megjelenés4
Kiszállítás ideje0
Ár/érték2.5

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr363360459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása