Mit ettem ma

Rock N Burger - Natúr csirkemell tükörtojással, hasábburgonyával

2011. június 14. 12:00 - gasztrobetyár

Rock N Burger - Natúr csirkemell tükörtojással, hasábburgonyával

Sajnos az örök probléma mindig velem van az időhiány, ezért a múlthéten kiválóan teljesító étteremhez térek vissza akik rekord idővel szállítanak ki ételt.

Most kerülöm a hambi, tortilla vonalat inkább valami átlagos ebédet. Ez most egy csirkemell tükörtojással lesz.

Telnek-múlnak a percek én pedig egyre éhesebb vagyok, már-már alig látok és lassan kezdem elveszteni a hitem a csodában miszerint van étterem aki olyan futárokkal működik akik ismerik az időutazást... Több mint egy óra.. ez most késként hatolt szívembe, mivel az alap elméletem, hogy 1 óra alatt legyen a kiszállítás és az, hogy ők eddig félóra alatt szállítottak...áhh mindkettő megdölt...lassan sírok..

Első falatok.. hmhm semmi extra, a köret eléggé íztelen semilyen álagot mutat, kicsit olyan Balaton-effekt, kicsit olajos minimál hasábburgonya. Adagra se mondanám teljesen jónak, lehet mivel kiéheztem mint egy afrikai család mire megjött, de szerintem ez nem volt sok.

ej-ej, kicsit csalódtam:(

 

Ízvilág3
Mennyiség3
Esztétikai megjelenés3.5
Kiszállítás ideje3
Ár/érték3

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr422982800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása