Mit ettem ma

Buffalos - óriás hamburger, extra hot dog, hasábburgonya

2011. december 12. 12:00 - gasztrobetyár

Buffalos - óriás hamburger, extra hot dog, hasábburgonya

Romboljunk jeligével a fejemben keltem fel ezért kerestem meg a város legjunkfoodabb menüjét ma ebédre, ebben van hambi, hot-dog és krumpli, állat!

Lehet nem ez lesz életem legegészségesebb ebédje, de ilyet is ki kell próbálni kicsit adjunk az amerikai álomra! Teljesen új étterem számomra, tapasztalat nuku tehát kicsit vakon vágunk a buliba!

53 percbe fájt míg távoli amerikából befutott a menü, nem rekord, nem is átlag talán inkább hívjuk lassúcskának. A csomag eléggé viccesen mutat mivel a virsli nem fért bele ezért keresztben kilóg, vicces. Felnyitottam és szembe köszönt a kalória bomba. Egy kicsit ráncos zsömiben egy hamburger, mellette egy 110% IKEA hot-dog, és hasábburgonya. 

Elsőnek a hot-dog lett az áldozat, az IKEA jelző nem is ment annyira mellé mert szerintem vakon semmi különbséget nem tudnék felsorolni. Ezt követően láttam neki a hambinak ami már egy fokkal egyedibbre sikeredett mint a az IKEA-csoda, kicsit szeret szétcsúszni de kezelhető még a helyzet. Közben csipegetem a krumplit ami nekem kicsit ázottnak tűnik. Szép lassan elfogy minden amit erős pihegés követ, na ez azért marha sok volt.

Összesítve, a hot-dog nem érdemel nagy figyelmet, a hambi ehető, nem rossz de nem is egy delux csoda. A köret nagy dózis ketchuppal gond nélkül fogyasztható, mivel ez menüben jött egész jó főleg a jelenlegi áron!

 

Ízvilág3
Mennyiség4.5
Esztétikai megjelenés3
Kiszállítás ideje2.5
Ár/érték3.5

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr713454388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PH_fet 2011.12.13. 09:17:55

Én azért nem szeretem a Buffalo's hotdogját, mert nagyon száraz a kifli. Legalábbis az eddigi két rendelésemkor az volt. A burgerben milyen volt a hús?

gasztrobetyár 2011.12.13. 13:44:24

@PH_fet: nem életem legfinomabb húspogácsája volt, de nem is a fillérek fagyasztott vacak közepes átlag

buffalo's 2012.02.07. 13:24:48

Szia! Én a Buffalost vezetem. Amit rendeltél az egy kedvezményes "economi" menü. A sültkrumpli csomagolt állapotban sajnos tényleg felpuhul, ez ellen nem tudunk tenni. A hotdog csak annyiban tér el az ikeástól, hogy a kifli 4 centivel hosszabb, a virsli meg a duplája, és kiemelkedő minőségű füstölt baromfi juhászvirsli. Az említett szójacsodával nem egy kategória. A hamburger, szintén egy retro! burger, azaz a mi magyar utcai hagyományainkat tiszteli.
Mindezen hibák kizárására, az a megoldás, hogy nálunk élőben és frissen fogyaszd ételeinket. Ez a menü nincs is az étlapunkon, mivel nem amerikai, és nem eredeti recept. Amit itt találsz, az negyed font marhahúspogácsa, 16 féle ízű hamburgerben. (és plussz big, boublebig, yeti extra méretekben) Tíz féle hotdog gazdagon megrakva. Sem a krumpli nem szottyos a párától, sem a hotdog nem szárad ki a szállítás közben. Ezek természetesen jóval többe kerülnek, de a minőségi alapanyagok okozzák ezt a kellemetlenséget. A 890.- forintért kiszállított menü, az elérhető legjobb OLCSÓ alapanyagokból születik. De csodát, mi sem tudunk tenni. A dolgok annyi pénzbe kerülnek amilyen az értékük. Ha gondolod, hívj fel minket az üzlet számán, és adok neked az ételekre egy egyszeri féláras kedvezményt, hogy tudj rólunk a jobbik arcunk alapján is véleményt alkotni. Ha élnél ezzel a lehetőséggel csak mond hogy a kedvezményes regiszterben keressék meg a nickneved. Annak alapján igénybe veheted. Sajnálom hogy sokan az olcsó menü alapján itélik meg a Buffalo's minőségét, mert erre nincs is miért büszkének lennünk. Ám az eredei amerikai ételeinkre annál inkább. Üdv.

gasztrobetyár 2012.02.09. 17:01:55

@buffalo's: Szia!

Rendben, amint belefér időnkbe meglátogatjuk az éttermet személyesen, és újra lesz post!

A kedvezmény rész köszönjük jól esik, de félünk ha elfogadnánk az oldal veszítene hitelességéből! Így nyugodtan törölhető a nickname, mielőtt egy leleményes olvasó esetleg, bepróbálkozna a mi nevünk alatt a felkínált kedvezmény kihasználására!

Az új oldalunkon folytatjuk a publikálást ami a : www.miettemma.hu címen érhető el!

Pontos dátumot nem tudok ígérni mikorra jutunk el az étterembe, de minden megteszünk h rendezzük a kérdést!

üdvözlettel:
Gasztrobetyár
Mit ettem ma
süti beállítások módosítása