Mit ettem ma

Pizza Taxi - Sonkás óriás hamburger

2012. január 09. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Taxi - Sonkás óriás hamburger

Baaaang újra hétfő hála a jó égnek.....valahogy fel kéne dobni a hétfőt ezt mi mással is lehetne mint egy faja kis ebéddel? naná! Lelkesen vágtattam fel a netpincérre hogy megtaláljam a napi szerelmemet.

Pizza Taxi lett a befutó, anno mikor a blog még csak elméleti síkon létezett, ettem innen, de utána átmenetileg nem lehetett rendelni, ennek okát nem tudom, de örömmel konstatáltam visszatérésüket. Sonkás óriás lett a szívem választottja mára, klikkeltem 3-4-et és már meg is volt a rendelés.

A futár remek időt futva 29 perc alatt ért ki. ( sajnos sisakon át nem hallotta, hogy gondoltam a dologba borravalót és későn vettem észre, hogy ő erről a gondolatomról lemaradt, tehát esetleg olvasná akkor bocsesz:) 

Hát méretes nagy debella állat lett na:) Muszáj volt mérlegre dobnom a drágám, hiába nem illik megnézni egy hölgy súlyát, de ezt most megkívánta a helyzet. Nehézsúlyú boxolókat maga mögé utasítva, 1.1 kg-al mérlegelt a drágám. Méretes példány ezt a látvány is igazolja. Első pár falat után pár dolog hamar megállapítható: nehéz már elkezdeni is, ekkora hambihoz krokodil állkapocs kell, a ketchup-mustár kombóval sem szerénykedtek az biztos, kisebb patakban fakadt ki a drágám pogácsái közül. Ízre nagy extra nem mondható el róla, átlagos, de a husika jelen van rajta a sonkával az tutkó, zöld is van dögivel erre semmi panasz.

Eszem-eszem és alig fogy, lehet nem tudom megenni az egészet? bele se merek gondolni...világvége....

Teltek-múltak a nehéz percek és-és kifogott rajtam:( hihetetlen, kiütéssel győzött..... Adagra tuti az 5-ös, ezt kár firtatni, hibátlan dózis. Ízre egy közepest kap csak sajnos mert semmi erősebb ingert nem váltott ki belőlem a tapasztalt ízvilág. Ajánlott mindenkinek egyszer bepróbálnia a dolgot.

 

Ízvilág3
Mennyiség5
Esztétikai megjelenés3.5
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték3.5

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr873529888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PH_fet 2012.01.11. 16:15:54

Brutális.... és gyönyörű! :-)
-
Kurva jó ez a blog.

gasztrobetyár 2012.01.11. 16:49:38

@PH_fet: próbát megér, a héten tervezem h meglátogatom a híres magicburgert egy tesztre:)

és köszönöm :)

PH_fet 2012.01.12. 16:20:05

@gasztrobetyár: Magic burger? Hú, tiszta szégyen, hogy még ott nem ettem hambit... Mentségemre szóljon, hogy majdnem pont a város másik végén vagyok. :-) Várom a beszámolót róla!

gasztrobetyár 2012.01.12. 17:13:48

@PH_fet: igyekszem:) lehet a monsterrel kéne kezdeni, bár ahhoz tuti kevés vagyok egyedül :D

bakaohki (törölt) 2012.01.30. 22:36:34

Magic közel van hozzánk, srácok gyakran hoznak onnan hambit: szerintem kellemes, jó hamburgerük van, ajánlom én is.
süti beállítások módosítása