Mit ettem ma

PIZZA KING EXPRESS - King barbecues-csirkés buci

2011. május 06. 12:00 - gasztrobetyár

 PIZZA KING EXPRESS -  King barbecues-csirkés buci

És igen! Valami új "buci", még halvány sejtésem sincsen róla, hogy mit takar, igazi játékos kokckáztat! BBQ jóféle lehet, kötelező jelggel választottam.

Pizza Kinghez híven pillanatok alatt megint megérkezett az ebédem. Hmmm kis doboz, mint egy 18 cm-s pizza doboza kb.

Csapás...., mint egy pizza csak vastagabb és több a sajt rajta. Ez az én hibám tudom...bíztam benne, hogy valami merőben új cuccot eszek ma. Valahogy úgy tudnám jellemezni, hogy egy pizza aminek közepén van a feltét, ami most csak csirkehús és ezen bőséges adag sajt. BBQ szószt nálam elnyomta a paradicsomos öntet amit bántam.

 

Ízvilág 3.5
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 5
Ár/érték 4

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr922878186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása