Mit ettem ma

Családi Pizza - Pizza Boy ( 2 x 28 cm )

2011. május 10. 12:00 - gasztrobetyár

Családi Pizza - Pizza Boy ( 2 x 28 cm )

Ma teljesen vakon választottam éttermet, persze megint pizza:) Egyből szemetszúrt az aktuális akciójuk miszerint 2 db bármilyen 28cm-s pizza mindössze 1200 Ft.

Rendeléstől számítva kerek 1 órát vett igénybe a szállítás, ez még a kritikus határ előtt van. Unboxing után átlagos kinézetű pizzával találkoztam, talán első ránézésre a hagyma lesz sok rajta, szóval nem csajozós pizza ismét.

Első pár falat után, megállapítottam, hogy a feltétek átlagosak, talán ha kötekedni akarok, akkor az egyetlen az lenne, hogy a paradicsom "szélei" is rákerültek az ételre. A tészta kellemes se nem ropogós, se nem puha, esetleg nyers.

Összeségében ennyi pénzért 2 db ekkora pizza teljesen megfelelő, kellően tele vagyok tőlük.

 

Ízvilág 3.5
Mennyiség 4.5
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 3
Ár/érték 4

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr712882268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása