Mit ettem ma

Pizza.Futár - Diavolo pizza ( 32 cm )

2011. május 11. 12:00 - gasztrobetyár

 Pizza.Futár - Diavolo pizza ( 32 cm )

Ettől az étteremtől már rendeltem egyszer, és mivel teljesen ötlettelen vagyok, ezért azért válaszottam ismét, mert az előző rendelés doboza még kint fityeg a konyhában:)

Múltkori anti-csajozós pizza után egy kicsit más irányt próbáltam megcélozni, Olivabogyó nem mindennapi az általam kedvelt pizzákon, de szerintem egy próbát simán megér. 40 perc után már előttem díszelgett a kis aranyos. Korrekt kinézet egy szép szabályos pizza, szélei szépen elkülönülnek, szép kerek forma(bárcsak nő lenne). Feltétek minősége kifogástalan, ízletes.

Mennyiségre átlagos, nem robbantam szét tőle, amire kellett éppen arra tökéletesen megfelelt.

 

Ízvilág 4
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 4.5
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 4

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr502884707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása