Mit ettem ma

PizzaBoy - Családi pizza ( 36 cm )

2011. május 12. 12:00 - gasztrobetyár

PizzaBoy - Családi pizza ( 36 cm )

 Mivel minden férfit megbabonáz egy szó ami pi-vel kezdődik, ezért én sem tudtam ismét ellenállni, szóval megint piZZA.

PizzaBoy, régebben rendszeresen rendeltem tőlük ezért felturtam a címüket és rendeltem. Családi pizza 6 választható feltéttel, faja. Gomba, szalámi, bacon, kukorica, kolbász és sonka ma ezek a feltétek alkotják az extra vega ebédem. 

Emberünk (futár) kb. 1 óra után csengetett, hogy jelen az étek. Unboxing után kellemes illatok és átlagos látvány fogad. Ránézésre is megállapítható, hogy a tésztával nem spóroltak PizzaBoy-ék, vastag szél stb. Cserébe bőséges és ízletes feltét jár. 

Adagra mindenképpen jó, mivel ők a megszokott 32cm helyett 36cm-t kínálnak, természetes a pizza átmérőjére értve.

  

Ízvilág 4
Mennyiség 4.5
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 4


 

 

Szólj hozzá!
Címkék: pizzaboy pizza 36cm

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr902889366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása