Mit ettem ma

PIZZA KING EXPRESS - Dijoni csirkemell + Wook kínai zöldség keverék

2011. május 30. 12:00 - gasztrobetyár

PIZZA KING EXPRESS - Dijoni csirkemell + Wook kínai zöldség keverék

Új hét, új kaja! Szombat este iszonyatosan szépen elkaszáltam magam, ezért még ma se mondanám a bendőmet 100%-osra, de enni kéne már. Közeleg a nyár ezért kicsit odakéne figyleni mit eszek mivel éppen közép-európa legjobban kigyúrt felsőtestén dolgozom.

Pizza téma ma tuti offit, mert tényleg pizzamérgezés erős gyanúja áll nálam fent. Kutakodtam és így jutott el ehhez a kajához. Eddigi postok alapján kiderült, hogy vega vagyok, ezért folytatom ezt az irányt és kis husi mellé sok zöld dukál:)

Wook kínai zöldség keverék köretnek, kicsit bátornak érzem a dolgot de sebaj. 45 perces szintidőt teljesítve futár barátunk hozta az ételt. Unboxing...ohhgááád... ma sem fogok az ebédtől telelenni, nem az én világom az ennyire kecske kaja. Tudom én választottam ne rinyáljak szal őő ja:) A hús egész finom, igaz nem egy román segédmunkás lapát tenyérnyi de egész ízletes. Köretet hagyjuk, nem vagyok pártatlan a témában.

 

Ízvilág 3.5
Mennyiség 3
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 3.5

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr402942615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacusru 2011.07.04. 20:39:54

Sosem gondoltam volna, hogy van ember, aki a pizzakingtől képes rendelni.
Koszos arabé a lánc, az egy dolog! De az a mocsok, ami a konyhákon van... iszonyat. Hetente más emberekkel dolgozik, mert a szakácsok rosszul vannak attól, hol kell dolgozniuk, mit kell kiadniuk vendégnek.

Hernád utca környéke? Félelmetes, ahogy a sok futár hemzseg a környéken...
süti beállítások módosítása