Mit ettem ma

Rock N Burger - Gyros pitában + hasábburgonya

2011. június 16. 12:00 - gasztrobetyár

Rock N Burger - Gyros pitában + hasábburgonya

Igen ismét ide tévedtem, volt tapasztalatom pozitív is és negatív is ezért újabb esélyt kell nekik adni. Gondoltam kerülöm az eddigi rendelések vonalát, ezért hambi és tortilla kizárva, így jutottam a gyroshoz, igen tudom múltkor is tortilla-gyros különbségen agyaltam, hátha most kiderül:)

50 perces sprint után ideért a futár az ebéddel. Kicsomagolás után már leesett a különbség, alakra teljesen más:) ez talán egy Go-Go Hamis gyrosra hasonlít az eddigi tapasztalataim alapján. Első falatok után, hát-hát nem lesz életem szerelme az már biztos, eléggé íztelen szegény a hús is már ropog annyira átsült és remélem nem fél kiló porcot recsegtetek a számban:) Adagra a gyros épp-épp a krumpli kicsit dob a helyzeten viszont annak is vannak gondjai eléggé átázott íztelen lett szegényke.

:(

Ízvilág 3
Mennyiség 3
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 3

 

Szólj hozzá!
Címkék: gyros rocknburger

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr762988878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása