Mit ettem ma

Rock N Burger - Full extra hamburger

2011. június 20. 12:00 - gasztrobetyár

Rock N Burger - Full extra hamburger

Na ja megint itt, semmi gond megint ez az étterem, tudom utolsó pár alkalommal eléggé fikáztam őket, deháááááát...

Most egy full-full extra csodát rendeltem, ahogy láttam az étlapot ez a high-end kaja a hamburgerek között. Futár Bádi megjött 43 perc alatt, kicsit jobb mint az utolsó 320 éves kiszállítási idő.

Még csak lengetem a zacskóban a hambit már érzem, hogy na ebben van anyag dögivel, nem fogok éhes maradni az tuti. Kicsomagolás után az első pár szó ami elhagyta éhes ajkaim az volt, hogy : " de ronda vagy egyelek meg ", az ronda, na és ha finom lesz akkor nem érdekel;)

Első falatok, hát wazee nem tom hogyan álljak neki akkora nagy benga állat, kiakad az álkapcsom ha megpróbálom keresztül harapni, ezzz így esélytelen. Lassan kiskutya módjára próbáltam elkzdeni majszolni a széleit hátha úgy sikerre jutok. Valamennyit haladok és ami feltűnt, hogy méretes zsemle okozza főként ezt a brutális látvány ami még száraz is szal lassan ehető számomra. Zöldségekből talán ha kicsit több lenne benne akkor könnyebben csúszna éhes torkomon le. Hús szempontjából hibátlan az van mint az állat:)

Összeségében egy érdekes ízvilágot bemutató hambi lett, méretes adagként tálalva egy sajna bumszli száraz zsemlében.

 

 

Ízvilág 3.5
Mennyiség 4.5
Esztétikai megjelenés 2
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 3.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr992999797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása