Mit ettem ma

Pizza Forte - Húsimádó ( 32 cm )

2011. június 22. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Forte - Magyaros ( 32 cm )

Mivel a héten szinte még nem is ettem pizzát ezért ma direkt arra hajtok, hogy azt találjak!! (kisebb elvonási tünetek léptek fel). Pizza Forte, miért? mert! na jó azért mert éppen neten láttam egy reklámjukat és beugrott, hogy náluk finom a pizza.

Húsimádó pizza mi más lenne? Fleisch, Fleisch über alles! Feltétek között semmi olyan kirívóan nagyon húsos csodát nem látok, de egy átlagos húsimádónak nevezett pizza kb. mindig ezt tartalmazza (paradicsomszósz, sonka, tarja, bacon, szalámi, csirkemell, mozzarella.

Sokat dícsértem már őket amiatt, hogy futár vonalon kiválóan teljesítenek, sajna most kicsit esett a szinvonal mivel bő 45 percbe fájt mire hozzám jutott mai szerelmem. Kicsomagolás után megkönnyeztem a látványt annyira széééép! Feltétek finomak, nem tocsogós az egész pizza a szalámiból kisült zsiradék miatt! Tészta Itáliai klasszikus tészta ami vékonyabb mint az átlag, de én pont ezt szeretem, jó volt!

 

Ízvilág 4.5
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 4
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 4

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr853005472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása