Mit ettem ma

Pizza Forte - Kívánság ( 32 cm ) vol. 2.

2011. július 05. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Forte - Kívánság ( 32 cm ) vol. 2.

Nagy rohanásban ma semmi kutakodásra nincsen időm, így kb. az alapján döntöttem, hogy mit dobott elsőnek a böngésző a pizza szóra. Igen ismét pizza mentes hetem van:)

Forte, párszor már rendeltem, gond sosem volt és nagyjából kiszámítható már a kiszállítási idő. Gyorsan összedobtam egy kívánság pizzát( tejfölös alap, sonka, paradicsomkarika, mozarella, parmezán, kolbász, oregánó).

Kb. 37 percet vett igénybe mire ide jutott hozzám a kis csinos. Kicsit meginogtam mivel a visszarendelő e-mailben és a számlán más összeget találtam, nem halálos az eltérés 1-200 Ft-ra kell csak gondolni, de így minden jel szerint vhol bibi van a rendszerben.

Ránézésre, nekem nagyon bejön sehol nem úszik rajta zsír vagy egyéb kisült szeretet. Formája szinte hibátlan, igazi szép kerek, látható szélekkel. Szokásos jó ízletes feltétek vannak jelen a pizzán, könnyed tészta, sehol nincsen kalács méretűre duzzadva. Adagra pont jó, nem leszek éhes pár órán belül az tuti.

 

Ízvilág 4
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 4.5
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 4

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr323023721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása