Mit ettem ma

Fészek Étterem és Pub - Mátyásmadár Pizza (32 cm)

2011. augusztus 01. 12:00 - gasztrobetyár

Nos végetért a nyaralásom, amiről még mindig nem csináltam meg a postokat némi kis időhiány miatt nah meg a sok bulizás, de be fogom pótolni a héten ígérem!:)

Mi mással is kezdhetném itthoni rendelésem mint egy jó kis aranyos pizzával. Ezért bányásztam kicsit netpincéren, hogy valami új étterem legyen azért.

Fészek Étterem és Pub a mai nyertes, elsőre nem vettem tutira, hogy lesz náluk pizza, DE IGENNNN! ó igen akkor választottam is! Mátyásmadár... hm pár percig tartott míg leesett, hogy minden pizza valamilyen madárról van elnevezve, talán mert fészek étterem? hm aranyos!

Mustáros, tejfölös alap, füstölt tarja, lilahagyma, főtt tojás, sajt ezek alkotják a 32cm-s szeretet számomra ma. Futár fiú egész baráti 43 percet sprintelt mire ideért, nem rossz, de azért nem lesz pályacsúcs:)

Kicsomagolás után első látványként egy tojásos sajtos átlag pizza lesz. Kóstolás után talán az egyetlen kis bibi vele az, hogy a tészta túl száraz, vastagsága nekem pont megfelelő volt de én támogatom a vékony tésztás alapokat. Mennyiségre ííípen elég lett.

 

 

Ízvilág 3
Mennyiség 3
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 3.5

 

(képért sry nem volt nálam fényképező csak egy kőkorszaki telefon)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr903116419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása