Mit ettem ma

Telepizza - Húsimádó pizza (32 cm)

2011. augusztus 18. 12:00 - gasztrobetyár

Telepizza - Húsimádó pizza (32 cm)

 

Hopp-hopp becsusszant mára egy pizza, de semmi gond kell ez;) Telepizza teljesen új étterem, innen még nem ettem semmit szal ez kiváló célpont úgy érzem.

Vega hetem jegyében kértem egy húsimádó pizzát. Feltétek szokásosak én olyan extragiga megaultra szinten nem nevezném húsimádónak de legyen ámen!

Csörgött a telefon, hogy megérkezett a pizza, kibatyogtam és hujaj-ajaj valami olyanban volt részem ami még eddig meg se érintett a blog pályafutása alatt, egyszerűen nem találtam a szavakat, közel mint egy 5 éves óvodás dadogtam amint megpillantottam a futárt. És miért? Hát hogy mondjam finoman nem az a megszokott pasi átlag futár volt aki köszönt, hanem egy olyan tündér hogy leírhatatlan, hirtelen nem tudtam hova tenni a dolgot, tán a Miss Hungary résztvevői besegítenek vagy ez az új kész átverés? nem tudom, de nagyon bűbáj volt a hölgyike( lehet be kéne vezetnem egy újabb szempontot? futár megjelenése:))

Nos egy ilyen élmény után legyen férfi a talpán aki nem fogadja meg, hogy egész következő fél évben nem tőlük rendel, annak reményében hogy újra látni fogom a FUTÁRT.

Nos a rózsaszín ködben úszva eljutottam az asztalig ahol felbontottam az ebédemet rejtő dobozt és elém tárult az étel. Első ránézésre ami lejön, hogy sajtban nincsen hiány, az bizony befed a pizzán mindent. Formára szép kerek egészen pofás lett. Ízre semmi extra egy átlagos pizzám a tészta talán kicsit túlságosan is lisztes, de ezen egy kézmosás hamar segít.

Adagra laktató így összességében, nem lesz gond a kajálás gondolatával 3-4 óráig még az tutifix. A kiszállítási díj 300.- pezetaként jelent meg a blokkon ami kicsit nekem furcsa itt a fővárosban, persze ha mellé mindig ilyen tündérek hozzák ki akkor semmi gond, vígan boldogan dalolászva.

 

 

Ízvilág 3
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 4
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 3.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr773162320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása