Mit ettem ma

Pizza Forte - Pomodoro (32cm)

2011. szeptember 01. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Forte - Pomodoro (32cm)

Forte megint, de annyirszor bejött már, hogy ma kokckázatmentes ebédre vágytam szal ől ennyi!

Ilyen szép névvel se sok pizzát láttam, szerintem az ízével se lesz gond szal bátran vágtam bele a rendelésbe. 42 perc után jött a futár, ez náluk kicsit lassúnak számít de vannak éttermek amikhez képest ez is villám lenne.

Első ránézésre ez brutál hagymás banyek:) olyan anti-csajozós bukém lesz, hogy az valami hihetetlen. A többi feltét egész jól érezhető ennek ellenére, hogy vastagon áll rajta a lilahgyma a pizzán. Adagra pont jó, tésztája vékony itáliai ropogós fincsi nagyon!Ajánllott a téma ha nem akarsz este már csajozni;)

 

Ízvilág4
Mennyiség4
Esztétikai megjelenés3.5
Kiszállítás ideje4
Ár/érték4

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr23192798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása