Mit ettem ma

Absolut Pizza and Grill - Sopszka saláta (normál adag)

2011. szeptember 26. 12:00 - gasztrobetyár

Absolut Pizza and Grill - Sopszka saláta (normál adag)

Egy vad hétvége után eléggé salátára áll a bendőm így nincsen választásom csak egy light sali jöhet mára.

Sopszka egyenesen az Absolut pizzától, kíváncsi leszek rá, talán ez második alkalom arra, hogy salátára fanyalodom betegség miatt:)

Rendelésnél kell választani rá még öntetet, ez most nálam olívaolaj lett, csakis hogy jobban csússzon.

Futárunk 51 perc alatt esett be amit most nem dicsérnék meg mivel állapotomból kifolyólag eléggé nyűgös vagyok. Első ránézésre nem egy extra csoda a sali, eléggé átlagos kevéske adag lesz. Első pár falat után rájöttem, hogy sosem leszek saláta fan, ez nem az én világom ennyi zöldet egyenek a kecskék, de én nem az tuti. Paradicsom meg minden csoda egyben azért ehető de nagyon kéne hús hús hús.

Adagra ma elég nem is kéne több nem is tudnék többet enni.

 

Ízvilág 2.5
Mennyiség 3
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 2.5
Ár/érték 3

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr993257076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása